2010 m. rugsėjo 4 d., šeštadienis

Naktiniai žaidimai 1 :)


Ilgai brandinau savyje mintį užsiimti šituo dalyku , visada žavėjausi kitų žmonių gražiais darbais ;
Atėjo ir mano valanda išbandyti;
O mintys pirmo skrebuko kaip nebūtų keista kilo būtent rugsėjo pirma :) Aš jau senokai baigiau mokykla , dukrai dar negreit teks ją lankyti, bet kaip ir daugumai tikriausiai šį diena vistiek ypatinga;

Kai dukrelė užmigo atidariau skrynia , neseniai gautų gėrių reikalingų užsiimti skrabu; Ir ką gi matau , ogi popierius kaip tik mokyklos tema raidės , skaičiai.... Ir prisiminiau , kad ne taip ir seniai mano krikšto dukrelė, mažas trapus kūdikėlis žengė pirmuosius žingsnius į žinių pasaulį;
Suradau nuotraukas ir pradėjau dėlioti , žiūrėti , kas prie ko ; Supratau , kad man visko trūksta :) Bantą iš binto susukau , kad pažiūrėti , kas ir kaip atrodo. Nes norėjau , kad darbas būtų visuma, kad būtų sąsajų su nuotrauka , o nuotraukoje Justinos galva puošia gražus bantas;
Po viso kūrybinio proceso , pasidalinau rezultatais su vieno forumo dalyvėmis, jų pagalba , moralinę ir tiesioginę gavosi antra skrebuko interpretacija su rudeniniais lapais;  Bet tai dar ne visai tai ką norėjau matyt, tobulėti ir tobulėti man dar reikia... Jei ūpas nedings greitai, nes laiko tai nemažai užima tokie žaidimai :) Vien lapelių iškarpymas pusė darbo :))) Sekantis darbas jau laukia...nuotraukos paruoštos ..adresatas greitai išvažiuoja taigi pirmyn...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą