2010 m. rugsėjo 4 d., šeštadienis

Naktiniai žaidimai 2 :)

Taigi praeita savaitė sužinojau naujiena , kuri mane ir nudžiugino ir nuliūdino ir šiaip sukrėtė ; Taigi mano pusseserė išvažiuoja į užsienį , į Prancūziją gyventi ; Kodėl nudžiugino , ogi pagaliau ji surado savo artima siela , savo žmogų , kodėl nuliūdino, įpratus , kad ji visada čia šalia nors ir matomės nedažnai ...

Ir tai mane įkepė naujam darbui, noriu , kad ji pasiimtų dalį kartu praleisto laiko prisiminimų su savimi ...




Kodėl mėlyna spalva , ogi todėl , kad pradžioje išsirinkau nuotraukas , o vėliau tik pradėjau galvoti apie foną , ir pastebėjau , kad kiekvienoje nuotraukoje kaip akcentas yra mėlyna , melsva spalva, o kažkaip margo fono nesinorėjo tai ir apsistojau ties šita spalva; Ilgai ieškojau schemos , be jos kažkaip nedrąsu buvo , nes net tris nuotraukos ir reikia jas įkomponuot , norėjau dar daugiau bet jau nekaip nesigautų :)
Kodėl drugeliai, nes gi išskrenda mano Alicija už jūrų marių....
Juostelė tiesiogiai asocijuojasi su apatine nuotrauka , su šita juostele buvo surišti mano vestuvių kvietimai ir ji čia man tiko ir emociškai ir spalviškai;
 Daugiau spalvų nesinorėjo tai panaudojau dar purvinai balta , kuria suštampavau drugeliais ( Pirma karta štampukus panaudojau :))
Ilgiausiai galvojau ties pavadinimu , ne pačiu pavadinimu o jo įforminimu. Pavadinimas gimė kartu su išrinktomis nuotraukomis; Nenorėjau , kad jis atitrauktų dėmesį nuo nuotraukų , uždengtų per daug erdvės , bandžiau karpyti raides , bandžiau su trafaretu rašyti , man visko buvo per daug... Tada pagalvojau , kad skrebukas asmeniškas, dovana, reikia kažko ne dirbtino, ir ranka užrašiau, tik po to dar , kad atsiskirtų nuo pagrindo kelis sluoksnius popieriau užklijavau ; Tik dar galvoju gal juodai užrašyt? Ir dar fono popierių kaip nors paryškint , gal kokiais blizgučiais , ir keliaus jis kartu po savaitės už jūrų marių...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą